Panaszkezelés
Amennyiben szolgáltatásaink igénybevétele során úgy érzi, hogy sérelem érte, kérjük, jelezze felénk, hogy panaszát szakszerűen kivizsgálva elégedett ügyfelünk maradhasson.
- Panasztétel lehetősége
Az alkusz tevékenységével kapcsolatban az ügyfelek panasszal élhetnek a Magyar Nemzeti Banknál az alábbi elérhetőségeken:
MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ
- Személyesen: 1122 Budapest, Krisztina krt. 6.
- Telefon:+ 36 80 203 776 zöld szám
- Email: ugyfelszolgalat@mnb.hu
- Levélcím:1534 Budapest BKKP Postafiók: 777.
- Tájékoztatás pénzügyi panasz esetén: https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz/mit-tegyunk-ha-penzugyi-panaszunk-van
Pénzügyi Békéltető Testület igénybevételének lehetősége:
PBT elérhetőségei
- Ügyfélszolgálatának címe: 1122 Budapest, Krisztina krt. 6.
- Telefonszáma: 06-80 203-776
- Internetes elérhetősége: https://www.mnb.hu/bekeltetes/
- Levelezési címe: Pénzügyi Békéltető Testület H-1525 Budapest Pf.: 172.
- Panaszkezelési eljárás rendje
A K.S. Consulting Kft. biztosítja, hogy az ügyfél az alkusz magatartására, tevékenységére, vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban (személyesen, telefonon) vagy írásban (személyesen átadott irat útján, postai úton, telefaxon, elektronikus levélben) közölhesse. A panaszkezelési szabályzat az alkusz székhelyén kerül kifüggesztésre, személyesen megtekinthető az ügyfélfogadás rendje szerint.
- Személyesen: 6000 Kecskemét, Fecske u. 18. fszt. 1. munkanapon 8-16 óráig
- Telefonon: +36 76 504 826 munkanapokon 8-16 óráig, ezen kívül hangfelvétel rögzítésével
- Írásban: 6000 Kecskemét, Fecske u. 18. fszt. 1 címen vagy az iroda@ksconsulting.hu címen
- A K.S. Consulting Biztosítási Alkusz Kft. nyilatkozik, hogy minősített befolyással biztosítóban nem rendelkezik.
- Biztosító vagy biztosító anyavállalata a minősített befolyással a K.S. Consulting Kft.-ben nem rendelkezik.