Panaszkezelés

Amennyiben szolgáltatásaink igénybevétele során úgy érzi, hogy sérelem érte, kérjük, jelezze felénk, hogy panaszát szakszerűen kivizsgálva elégedett ügyfelünk maradhasson. 

  1. Panasztétel lehetősége

Az alkusz tevékenységével kapcsolatban az ügyfelek panasszal élhetnek a Magyar Nemzeti Banknál az alábbi elérhetőségeken:

 

MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ

  • Személyesen: 1122 Budapest, Krisztina krt. 6.
  • Telefon:+ 36 80 203 776 zöld szám
  • Email: ugyfelszolgalat@mnb.hu
  • Levélcím:1534 Budapest BKKP Postafiók: 777.
  • Tájékoztatás pénzügyi panasz esetén: https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/penzugyi-panasz/mit-tegyunk-ha-penzugyi-panaszunk-van

Pénzügyi Békéltető Testület igénybevételének lehetősége: 

PBT elérhetőségei

  • Ügyfélszolgálatának címe: 1122 Budapest, Krisztina krt. 6.
  • Telefonszáma: 06-80 203-776 
  • Internetes elérhetősége: https://www.mnb.hu/bekeltetes/ 
  • Levelezési címe: Pénzügyi Békéltető Testület H-1525 Budapest Pf.: 172. 
  1. Panaszkezelési eljárás rendje

A K.S. Consulting Kft. biztosítja, hogy az ügyfél az alkusz magatartására, tevékenységére, vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban (személyesen, telefonon) vagy írásban (személyesen átadott irat útján, postai úton, telefaxon, elektronikus levélben) közölhesse. A panaszkezelési szabályzat az alkusz székhelyén kerül kifüggesztésre, személyesen megtekinthető az ügyfélfogadás rendje szerint.

  • Személyesen:    6000 Kecskemét, Fecske u. 18. fszt. 1. munkanapon 8-16 óráig
  • Telefonon:        +36 76 504 826 munkanapokon 8-16 óráig, ezen kívül hangfelvétel rögzítésével
  • Írásban:              6000 Kecskemét, Fecske u. 18. fszt. 1 címen vagy az iroda@ksconsulting.hu címen

 

  1. A K.S. Consulting Biztosítási Alkusz Kft. nyilatkozik, hogy minősített befolyással biztosítóban nem rendelkezik.

 

  1. Biztosító vagy biztosító anyavállalata a minősített befolyással a K.S. Consulting Kft.-ben nem rendelkezik.